Carmez Processing SRL

Șef-adjunct depozit auxiliar

Premium
Carmez Processing SRL
Не указана
На территории работодателя
Можно без опыта
Полный день

Cerințe:

  • Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
  • Experiența reprezintă un avantaj;
  • Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
  • Abilităti de comunicare;
  • Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
  • Capacităti organizatorice.

Responsabilități:

  • Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
  • Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
  • Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
  • Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
  • Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
  • Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.

Compania oferă:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;

Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.

E-mail: cristina.marjinean@carmez.md

Carmez Processing SRL
Адрес
Кишинев, Ботаника, str. Calea Basarabiei 36/4
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон

Видео

Carmez Processing SRL в соцсетях
Эта вакансия на карте