Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
Experiența reprezintă un avantaj;
Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
Abilităti de comunicare;
Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
Capacităti organizatorice.
Responsabilități:
Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;