Carmez Processing SRL

Șef-adjunct depozit auxiliar

Premium
Carmez Processing SRL
Nespecificat
În locația angajatorului
Posibil fără experiență
Full-time

Cerințe:

  • Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
  • Experiența reprezintă un avantaj;
  • Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
  • Abilităti de comunicare;
  • Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
  • Capacităti organizatorice.

Responsabilități:

  • Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
  • Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
  • Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
  • Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
  • Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
  • Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.

Compania oferă:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;

Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.

E-mail: cristina.marjinean@carmez.md

Carmez Processing SRL
Adresa
Chișinău, Botanica, str. Calea Basarabiei 36/4
Studii
Orice
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului
Telefon

Video

Carmez Processing SRL in rețelele de socializare
Poziția vacantă pe hartă