Secretar(ă)

Audit Expres

Companie specializata in prestarea serviciilor de contabilitate, audit financiar si consultatii fiscale este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de secretar. 

Responsabilitati:

  • Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
  • Corespondenta cu clientii;
  • Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
  • Receptionarea apelurilor;
  • Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
  • Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
  • Întâlnirea clientilor, deservirea cu cafea/apa (dupa necesitate)
  • Alte sarcini aferente functiei, parvenite de la conducere.

Cerinte:

  • Business dress code;
  • Experienta in intocmirea scrisorilor; 
  • Cunostinte avansate in Excel, Word; 
  • Cunoașterea limbilor: Română și Rusă;
  • Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
  • Experiența în domeniul respectiv.

La noi veti beneficia:

  • de o atitudine respectuoasa si pozitiva din partea conducerii si a colegilor,
  • mediu favorabil dezvoltarii dumneavoastre profesionale,
  • posibilitatea de promovare in cadrul firmei,
  • bonusuri pentru idei si actiuni care duc la dezvoltarea firmei,
  • clienți cu diferite genuri de activitate și proiecte complexe care vă vor ajuta să vă îmbogățiți experiența profesională și să vă creșteți expertiza în domeniu.

Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md, indicand functia la care candidati.

Oficiu este amplasat pe strada Decebal 6.

Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

E-mail: hr@auditexpres.md 

Audit Expres
Адрес
Кишинев, Ботаника, bd. Decebal 6
Образование
Любое
Опыт работы
Любой
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя