Companie specializata in prestarea serviciilor de contabilitate, audit financiar si consultatii fiscale este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de secretar.
Responsabilitati:
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
- Corespondenta cu clientii;
- Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
- Receptionarea apelurilor;
- Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
- Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clientilor, deservirea cu cafea/apa (dupa necesitate)
- Alte sarcini aferente functiei, parvenite de la conducere.
Cerinte:
- Business dress code;
- Experienta in intocmirea scrisorilor;
- Cunostinte avansate in Excel, Word;
- Cunoașterea limbilor: Română și Rusă;
- Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
- Experiența în domeniul respectiv.
La noi veti beneficia:
- de o atitudine respectuoasa si pozitiva din partea conducerii si a colegilor,
- mediu favorabil dezvoltarii dumneavoastre profesionale,
- posibilitatea de promovare in cadrul firmei,
- bonusuri pentru idei si actiuni care duc la dezvoltarea firmei,
- clienți cu diferite genuri de activitate și proiecte complexe care vă vor ajuta să vă îmbogățiți experiența profesională și să vă creșteți expertiza în domeniu.
Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md, indicand functia la care candidati.
Oficiu este amplasat pe strada Decebal 6.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.