Responsabilităţi:
- Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
- Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la serviciile firmei;
- Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
- Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
- Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea).
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare.
Se ofera:
- Salariu atractiv;
- Pachet social;
- Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md cu mentionarea postului pentru care aplica. Succese!