Office Manager

Acvila Grup

Responsabilităţi:

  • Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
  • Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
  • Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
  • Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la serviciile firmei;
  • Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
  • Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
  • Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea).

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
  • Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
  • Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
  • Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare.

Se ofera:

  • Salariu atractiv;
  • Pachet social;
  • Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md cu mentionarea postului pentru care aplica. Succese!

E-mail: hr@acvila.md
Site: www.acvila.md

Acvila Grup
Adresa
Chișinău
Studii
Orice
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului