Manager de oficiu / Recepție

Taxreturn

Cerințe:

  • Abilități de organizare;
  • Utilizarea liberă a calculatorului (word, excel);
  • O bună cunoaștere a rețelelor de socializare;
  • Cunoașterea limbii române și limbii ruse;
  • Bune abilități gramaticale în vorbire și scris.

Responsabilități:

  • Organizarea documentației în companie, trimiterea corespondenței;
  • Asigurarea oficiului cu birotică si alte lucruri necesare în birou;
  • Corespondenta cu clienții pe site-ul companiei si pe rețelele de socializare;
  • Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la serviciile prestate de către companie;
  • Redirecționarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
  • Întâlnirea clienților și conectarea loc cu persoana ce va satisface nevoile acestora;
  • Alte sarcini aferente funcției, parvenite de la conducere.

Oferim:

  • Lucru într-o companie în plină dezvoltare;
  • Un birou confortabil;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
  • Salariu competitiv și achitat la timp;
  • Pachet social;
  • Regim de lucru: luni-vineri, 9:00-18:00.

Menționează în subiectul mesajului "Manager de oficiu / Recepție // rabota.md".

E-mail: taxreturn.hr@gmail.com

Taxreturn
Адрес
Кишинев, Рышкановка, str. Calea Orheiului 28/1
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя