Cerințe:
- Abilități de organizare;
- Utilizarea liberă a calculatorului (word, excel);
- O bună cunoaștere a rețelelor de socializare;
- Cunoașterea limbii române și limbii ruse;
- Bune abilități gramaticale în vorbire și scris.
Responsabilități:
- Organizarea documentației în companie, trimiterea corespondenței;
- Asigurarea oficiului cu birotică si alte lucruri necesare în birou;
- Corespondenta cu clienții pe site-ul companiei si pe rețelele de socializare;
- Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la serviciile prestate de către companie;
- Redirecționarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clienților și conectarea loc cu persoana ce va satisface nevoile acestora;
- Alte sarcini aferente funcției, parvenite de la conducere.
Oferim:
- Lucru într-o companie în plină dezvoltare;
- Un birou confortabil;
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
- Salariu competitiv și achitat la timp;
- Pachet social;
- Regim de lucru: luni-vineri, 9:00-18:00.
Menționează în subiectul mesajului "Manager de oficiu / Recepție // rabota.md".