post de muncă în cadrul unei mari companii comerciale;
posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv unit condus de șefi extraordinari;
program de lucru full time;
birou în centrul orașului.
Cerințe:
cunoștințe avansate de operare PC, cunoașterea suitei de programe de birou Microsoft Office, în special a programelor Excel, World, dar și a programului de evidență contabilă 1C;
gîndire analitică, capacitatea de a lucra cu volume mari de date;
experiența anterioară în domeniu;
cunoașterea limbii engleze (ar fi binevenită);
interesul pentru creștere și dezvoltare profesională.
Responsabilități:
întocmirea comenzilor de achiziție ținînd cont de stocurile existente în depozit și prognoza vînzărilor;
planificarea stocurilor;
lucrul cu furnizorii (pregătirea contractelor, identificarea celor mai bune prețuri și condiții, plasarea comenzilor);
controlul plăților și termenelor de livrare a mărfurilor;
întocmirea dărilor de seamă și realizarea altor activități operaționale.
Vă așteptăm!
Expediați CV-ul la adresa electronică: office@telemarket.md cu specificarea postului vacant pentru care aplicați. Telefon: 068888428.