Oferim:
- salariu competitiv;
- oportunități de carieră;
- post de muncă în cadrul unei mari companii comerciale;
- posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv unit condus de șefi extraordinari;
- program de lucru full time;
- birou în centrul orașului.
Cerințe:
- cunoștințe avansate de operare PC, cunoașterea suitei de programe de birou Microsoft Office, în special a programelor Excel, World, dar și a programului de evidență contabilă 1C;
- gîndire analitică, capacitatea de a lucra cu volume mari de date;
- experiența anterioară în domeniu;
- cunoașterea limbii engleze (ar fi binevenită);
- interesul pentru creștere și dezvoltare profesională.
Responsabilități:
- întocmirea comenzilor de achiziție ținînd cont de stocurile existente în depozit și prognoza vînzărilor;
- planificarea stocurilor;
- lucrul cu furnizorii (pregătirea contractelor, identificarea celor mai bune prețuri și condiții, plasarea comenzilor);
- controlul plăților și termenelor de livrare a mărfurilor;
- întocmirea dărilor de seamă și realizarea altor activități operaționale.
Vă așteptăm!
Expediați CV-ul la adresa electronică: office@telemarket.md cu specificarea postului vacant pentru care aplicați.
Telefon: 068888428.