Customer Support Manager (Domeniu Bancar)

easy hire

Aspiri să-ți construiești sau să-ți asiguri o carieră de succes în domeniul bancar? Începe cu funcția de Specialist servicii clienți și echipa noastră te va susține în creșterea ta profesională!

Ce vei învăța în acest rol:

  • Executarea operațiunilor de încasare, eliberare, păstrare și evidență a numerarului;
  • Eliberarea transferurilor internaționale prin sistemele de remiteri de bani;
  • Încasarea serviciilor comunale (utilităților) și altor plăți;
  • Promovarea produselor necreditare;
  • Organizarea procesului de primire și eliberare a cardurilor și plicurilor cu PIN coduri.

Competențe și abilități care te fac potrivit pentru această funcție:

  • Studii superioare sau medii de specialitate;
  • Limba română și rusă;
  • Gândire logică și capacitate de lucru cu cifrele;
  • Abilități și experiență de vânzare și comunicare cu clienții;
  • Abilitatea de a lucra individual și în echipă;
  • Rezistență la stres.

Beneficii pe care le oferim:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator și creativ;
  • Salariu competitiv, în comparație cu alte bănci și industrii;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii financiare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii companiei.

Informații suplimentare:
Locația: mun. Chișinău.
Program de lucru: 08.30 – 17.30 sau 09.00 – 18.00.

Cum să aplici:
Expediază CV-ul tău la adresa cv@easyhr.md și hai să excelăm profesional împreună!

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.

E-mail: cv@easyhr.md

easy hire
Адрес
Кишинев
Образование
Колледж
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя