Aspiri să-ți construiești sau să-ți asiguri o carieră de succes în domeniul bancar? Începe cu funcția de Specialist servicii clienți și echipa noastră te va susține în creșterea ta profesională!
Ce vei învăța în acest rol:
- Executarea operațiunilor de încasare, eliberare, păstrare și evidență a numerarului;
- Eliberarea transferurilor internaționale prin sistemele de remiteri de bani;
- Încasarea serviciilor comunale (utilităților) și altor plăți;
- Promovarea produselor necreditare;
- Organizarea procesului de primire și eliberare a cardurilor și plicurilor cu PIN coduri.
Competențe și abilități care te fac potrivit pentru această funcție:
- Studii superioare sau medii de specialitate;
- Limba română și rusă;
- Gândire logică și capacitate de lucru cu cifrele;
- Abilități și experiență de vânzare și comunicare cu clienții;
- Abilitatea de a lucra individual și în echipă;
- Rezistență la stres.
Beneficii pe care le oferim:
- Mediu de muncă profesionist, inovator și creativ;
- Salariu competitiv, în comparație cu alte bănci și industrii;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii financiare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii companiei.
Informații suplimentare:
Locația: mun. Chișinău.
Program de lucru: 08.30 – 17.30 sau 09.00 – 18.00.
Cum să aplici:
Expediază CV-ul tău la adresa cv@easyhr.md și hai să excelăm profesional împreună!
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.