Contabil(ă)

HR-Consulting

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul Contabilității sau Economic finalizate;
  • Experiență într-un post similar (1-3 ani);
  • Fluență în limbile română și rusă; cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Abilități excelente de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1C versiunile 7 și 8);
  • Capacități foarte bune de organizare;
  • Responsabilitate și seriozitate;
  • Punctualitate, onestitate și receptivitate;
  • Bune abilități de comunicare.

Responsabilități:

  • Formarea și prelucrarea documentelor primare;
  • Gestionarea facturilor fiscale;
  • Ținerea evidenței operațiunilor bancare;
  • Efectuarea operațiunilor de import;
  • Verificarea decontărilor cu partenerii de afaceri;
  • Calculul salariilor;
  • Îndeplinirea altor sarcini specificate de contabilul-șef în urma interviului.

Se oferă:

  • Salariu inițial de la 14,000 lei net, cu posibilități de creștere;
  • Locație centrală;
  • Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.

Dacă ești interesat(ă), aplică acum cu codul poziției vacante (CT) pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună la 069 638 007.

Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați.

E-mail: tt90@search4staff.com
069 638 007

HR-Consulting
Адрес
Кишинев, Центр, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 202
Образование
Университет, институт
Опыт работы
От 1 года
Зарплата
14 000 MDL
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон