Cerințe:
- Studii superioare în domeniul Contabilității sau Economic finalizate;
- Experiență într-un post similar (1-3 ani);
- Fluență în limbile română și rusă; cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Abilități excelente de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1C versiunile 7 și 8);
- Capacități foarte bune de organizare;
- Responsabilitate și seriozitate;
- Punctualitate, onestitate și receptivitate;
- Bune abilități de comunicare.
Responsabilități:
- Formarea și prelucrarea documentelor primare;
- Gestionarea facturilor fiscale;
- Ținerea evidenței operațiunilor bancare;
- Efectuarea operațiunilor de import;
- Verificarea decontărilor cu partenerii de afaceri;
- Calculul salariilor;
- Îndeplinirea altor sarcini specificate de contabilul-șef în urma interviului.
Se oferă:
- Salariu inițial de la 14,000 lei net, cu posibilități de creștere;
- Locație centrală;
- Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
Dacă ești interesat(ă), aplică acum cu codul poziției vacante (CT) pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună la 069 638 007.
Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați.