Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul economiei, contabilităţii
  • Experiența intr-o poziție similară
  • Cunoașterea profunda a evidenţei şi procedurilor de întocmire a documentelor primare
  • Cunoașterea regulilor contabile si legislatiei fiscale
  • Devotament si atitudine fata de companie
  • Cunoașterea fluentă a limbilor romană si rusă
  • Cunoașterea unei limbi străine va constitui un avantaj
  • Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Utilizator avansat 1C
  • Persoana ordonată, activă, punctuală, onestă, comunicabilă, cu spirit de echipă

Responsabilități:

  • Înregistrarea facturilor fiscale si facturilor primite de la furnizori
  • Întocmirea şi verificarea registrului de procurări
  • Eliberarea facturilor fiscale cumpărătorilor; întocmirea şi verificarea registrului de livrări
  • Înregistrarea operațiilor economice privind circulația mărfurilor, materialelor și a serviciilor
  • Evidenţa decontărilor cu salariaţii
  • Evidența casa, banc
  • Pregătirea documentelor primare pentru rapoarte fiscale şi statistice
  • Administrarea debitorilor şi creditorilor; verificarea decontărilor reciproce cu aceştia

Condiții:

  • Grafic de lucru 8.00 – 17.00, luni – vineri
  • Salarii competitive
  • Pachet social complet
  • Posibilitatea de creștere profesionala si dezvoltarea carierei
  • Lucru intr-o echipa tânără si prietenoasa
  • Locul de munca - sat. Magdacesti

Cei interesați sunt invitați sa aplice prin transmiterea unui CV la următoarea adresa de email: hr@basadoro.md.

E-mail: hr@basadoro.md

Basadoro Agroteh
Адрес
Криуляны
Образование
Университет, институт
Опыт работы
Любой
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя