Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economiei, contabilităţii
- Experiența intr-o poziție similară
- Cunoașterea profunda a evidenţei şi procedurilor de întocmire a documentelor primare
- Cunoașterea regulilor contabile si legislatiei fiscale
- Devotament si atitudine fata de companie
- Cunoașterea fluentă a limbilor romană si rusă
- Cunoașterea unei limbi străine va constitui un avantaj
- Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Utilizator avansat 1C
- Persoana ordonată, activă, punctuală, onestă, comunicabilă, cu spirit de echipă
Responsabilități:
- Înregistrarea facturilor fiscale si facturilor primite de la furnizori
- Întocmirea şi verificarea registrului de procurări
- Eliberarea facturilor fiscale cumpărătorilor; întocmirea şi verificarea registrului de livrări
- Înregistrarea operațiilor economice privind circulația mărfurilor, materialelor și a serviciilor
- Evidenţa decontărilor cu salariaţii
- Evidența casa, banc
- Pregătirea documentelor primare pentru rapoarte fiscale şi statistice
- Administrarea debitorilor şi creditorilor; verificarea decontărilor reciproce cu aceştia
Condiții:
- Grafic de lucru 8.00 – 17.00, luni – vineri
- Salarii competitive
- Pachet social complet
- Posibilitatea de creștere profesionala si dezvoltarea carierei
- Lucru intr-o echipa tânără si prietenoasa
- Locul de munca - sat. Magdacesti
Cei interesați sunt invitați sa aplice prin transmiterea unui CV la următoarea adresa de email: hr@basadoro.md.