Principalele atribuții:
- Oferirea unui suport pentru clienți eficient și interactiv;
- Soluționarea problemelor întâmpinate de către clienți în utilizarea produselor sau serviciilor utilizate;
- Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și juridice;
- Oferirea suportului on-line pentru platformele de socializare utilizate de către Bancă;
- Colectarea sugestiilor/opiniilor clienților.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
- Experiența constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbii române, limbii ruse, limbii engleze (preferabil).
Abilități
- Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
- Gândire analitică, memorie dezvoltată, capacitate de a reține informații, tact și pricepere în comunicare cu clienții actuali și potențiali ai Băncii, echilibru emoțional, rezistență la efort și stres.;
- Conduită morală și profesională desăvârșită, disciplină, responsabilitate, exigența față de sine, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.