Consultant clienți Contact-Centru

BC Energbank SA

Principalele atribuții:

  • Oferirea unui suport pentru clienți eficient și interactiv;
  • Soluționarea problemelor întâmpinate de către clienți în utilizarea produselor sau serviciilor utilizate;
  • Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și juridice;
  • Oferirea suportului on-line pentru platformele de socializare utilizate de către Bancă;
  • Colectarea sugestiilor/opiniilor clienților.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
  • Experiența constituie un avantaj;
  • Cunoașterea limbii române, limbii ruse, limbii engleze (preferabil).

Abilități

  • Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
  • Gândire analitică, memorie dezvoltată, capacitate de a reține informații, tact și pricepere în comunicare cu clienții actuali și potențiali ai Băncii, echilibru emoțional, rezistență la efort și stres.;
  • Conduită morală și profesională desăvârșită, disciplină, responsabilitate, exigența față de sine, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.

Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

E-mail: hr@office.energbank.com

BC Energbank SA
Adresa
Chișinău
Studii
Colegiu
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului