Responsabilități:
- Vei verifica rezervările deja efectuate verificând corectitudinea datelor incluse în sistem;
- Vei monitoriza înregistrările tranzacțiilor efectuate, asigurându-te de corectitudinea și precizia acestora;
- Vei rezolva situații și propune soluții legate de aranjamentele de călătorie;
- Te vei asigura că toate invoisurile (facturile) făcute pentru zbor, cazare și alte servicii legate de călătorie au fost înregistrate cu succes în sistem și plata a fost efectuată.
Cerințe:
- Experiența de lucru nu este obligatorie dar va constitui un avantaj;
- Aptitudini analitice și rezolvare de probleme;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
- Program de activitate de Luni pana Vineri: 11:00 - 20:00/20:30;
- Atenție excelentă la detalii;
- Cunoșterea limbii Române și Ruse;
- Competențe excelente de comunicare și scriere în limba Engleză - nivel mediu și Italiană - la un nivel de B1.
Beneficii:
- Oficiu amplasat în centrul orașului cu toate facilitățile asigurate;
- Angajare oficială conform Codului Muncii din Moldova;
- Salariu 500euro/net la care se va adauga al 13-lea salariu;
- Trainingul va fi asigurată de către companie;
- Întregul suport și ghidaj la toate etapele dezvoltării;
- Oportunități de creștere profesională.
Persoanele interesate sunt rugate să ne trimită CV-ul la adresa de email: office@peoplepartner.md, indicând în subiectul scrisorii funcția pentru care aplicați: ,,Ticketing Executive Officer/ Agent de Turism”. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta și la numărul de telefon: +(373) 76 500 600.