Collection Assistant / Asistent Back Office (500€)

People Partner

Responsabilități:

  • Vei verifica rezervările deja efectuate verificând corectitudinea datelor incluse în sistem;
  • Vei monitoriza înregistrările tranzacțiilor efectuate, asigurându-te de corectitudinea și precizia acestora;
  • Vei rezolva situații și propune soluții legate de aranjamentele de călătorie;
  • Te vei asigura că toate invoisurile (facturile) făcute pentru zbor, cazare și alte servicii legate de călătorie au fost înregistrate cu succes în sistem și plata a fost efectuată.

Cerințe:

  • Experiența de lucru nu este obligatorie dar va constitui un avantaj;
  • Aptitudini analitice și rezolvare de probleme;
  • Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
  • Program de activitate de Luni pana Vineri: 11:00 - 20:00/20:30;
  • Atenție excelentă la detalii;
  • Cunoșterea limbii Române și Ruse;
  • Competențe excelente de comunicare și scriere în limba Engleză - nivel mediu și Italiană - la un nivel de B1.

Beneficii:

  • Oficiu amplasat în centrul orașului cu toate facilitățile asigurate;
  • Angajare oficială conform Codului Muncii din Moldova;
  • Salariu 500euro/net la care se va adauga al 13-lea salariu;
  • Trainingul va fi asigurată de către companie;
  • Întregul suport și ghidaj la toate etapele dezvoltării;
  • Oportunități de creștere profesională.

Persoanele interesate sunt rugate să ne trimită CV-ul la adresa de email: office@peoplepartner.md, indicând în subiectul scrisorii funcția pentru care aplicați: ,,Ticketing Executive Officer/ Agent de Turism”. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta și la numărul de telefon: +(373) 76 500 600.

E-mail: office@peoplepartner.md
(+373) 76 500 600

People Partner
Adresa
Chișinău, Сentru
Studii
Orice
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
500 EUR
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului