Sarcini și responsabilități:
- Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
- Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
- Elaborarea şi monitorizarea procedurilor privind importul / exportul / actualizarea datelor;
- Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
- Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Ești binevenit(ă), dacă:
- Ai studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoști aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
- Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL);
- Cunoști limbaje gen PL/ SQL, Transact- SQL, etc.;
- Cunoști tehnologii și instrumente ETL;
- Cunoști tehnologiile (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
- Cunoști sisteme de monitorizare: gen Zabbix;
- Deții competente digitale: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio etc.;
- Ai capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Ce îți oferim în schimb?
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
- Sediu în centrul capitalei.
Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul în limba de stat la adresa ruslana.rusnac@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Mai multe detalii: (022) 262 598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!