Sarcini și responsabilități:

  • Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
  • Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
  • Elaborarea şi monitorizarea procedurilor privind importul / exportul / actualizarea datelor;
  • Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
  • Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate. 

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii superioare în domeniul  tehnologiilor informaționale;
  • Cunoști aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
  • Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL);
  • Cunoști limbaje gen  PL/ SQL, Transact- SQL, etc.;
  • Cunoști tehnologii și instrumente ETL;
  • Cunoști tehnologiile (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
  • Cunoști sisteme de monitorizare: gen Zabbix;
  • Deții competente digitale: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio etc.;
  • Ai capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
  • Sediu în centrul capitalei.

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul în limba de stat la adresa larisa.croitor@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.

Mai multe detalii: (022) 262 598. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!

E-mail: larisa.croitor@ctif.gov.md
Tel. de contact: 022 262598

Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
Adresa
Chișinău
Studii
Universitate
Experienta de munca
Orice
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului