Cerințe de bază:
- Studii superioare juridice;
- Experiență profesională minim 3 ani;
- Cunoaștințe de operare PC (MS Office);
- Buna cunoaștere a limbilor româna și rusa;
- Bune abilități de comunicare, rezolvare eficientă a problemelor;
- Bune abilități de analiză și gândire strategică.
Obligațiuni:
- Verificarea și elaborarea contractelor de prestare a servciilor către client, contractelor de parteneriat cu furnizorii, contractelor de vânzare-cumpărare.
- Consultarea departamentelor companiei la întrebările legate de legislația în vigoare și modificările în legislație.
- Redactarea și revizuirea contractelor și a altor documente legale.
- Soluționarea problemelor apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
- Avizarea actelor cu caracter juridic, inclusiv analizarea și aprobarea documentelor furnizate de alte departamente.
- Întocmirea, redactarea diverselor acte cu caracter juridic.
- Coordonarea corespondenței de afaceri.
- Reprezentarea companiei în instituțiile publice.
Oferim:
- Salariu competitiv.
- Pachet social complet.
Expediați CV-ul la adresa de e-mail: resurseumane@maurt.md
1 - preselecția se face prin CV
2 - interviul
Tel.: 060843074