Bune abilități de comunicare, rezolvare eficientă a problemelor;
Bune abilități de analiză și gândire strategică.
Obligațiuni:
Verificarea și elaborarea contractelor de prestare a servciilor către client, contractelor de parteneriat cu furnizorii, contractelor de vânzare-cumpărare.
Consultarea departamentelor companiei la întrebările legate de legislația în vigoare și modificările în legislație.
Redactarea și revizuirea contractelor și a altor documente legale.
Soluționarea problemelor apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal.
Avizarea actelor cu caracter juridic, inclusiv analizarea și aprobarea documentelor furnizate de alte departamente.
Întocmirea, redactarea diverselor acte cu caracter juridic.
Coordonarea corespondenței de afaceri.
Reprezentarea companiei în instituțiile publice.
Oferim:
Salariu competitiv.
Pachet social complet.
Expediați CV-ul la adresa de e-mail: resurseumane@maurt.md 1 - preselecția se face prin CV 2 - interviul