Cerințe:
- experiența managerială în departamentul de achiziții;
- studii superioare sau medii de specialitate;
- cunoaşterea 1C;
- cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- abilități excelente de comunicare și relaționare;
- capacitate de analiză, sinteză și decizie;
- capacitatea de a gestiona mai multe task-uri.
Responsabilități:
- identificarea și selectarea furnizorilor astfel încât aceștia să îndeplinească criteriile de preț, calitate și data de livrare;
- menținerea și dezvoltarea relațiilor de colaborare cu furnizorii, urmărind derularea corespunzătoare a contractelor comerciale;
- monitorizarea schimbărilor de piața, ceea ce privește evoluția prețurilor;
- crearea dezvoltarea și menținerea relației cu furnizorii.
Avantaje:
- pachet social complet;
- posibilitatea de creştere şi dezvoltare profesională.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu indicarea postului vacant la adresa de email: cv@verix.md.
Prin transmiterea Cv-ului, dvs. sunteți de acord la prelucrarea datelor cu caracter personal.