Ești în căutare de o nouă și remarcabilă experiență profesională?
Compania Pedersen & Partners se extinde constant pe plan global. Prin urmare, echipa noastră din Centrul de Support Global se mărește în continuu și astfel, suntem în căutare de colegi noi.
Aplică dacă:
- Comunici fluent în engleză, în scris și verbal;
- Ai abilități excelente de comunicare și socializare;
- Ai cunoștințe de bază de lucru la calculator;
- Experiența de munca NU este necesară.
Program de lucru:
- Full-time: 8:00-17:00, de luni până vineri
Responsabilități de serviciu:
- Lucrul cu bazele date ale companiei;
- Căutarea și obținera informației prin internet și la telefon;
- Întocmirea de rapoarte și documente ce țin de activitatea companiei.
Noi NU suntem un Call-Centru: nu primim apeluri de la clienți, nu facem vânzări, nu oferim serviciu de suport direct pentru clienți!
Noi îți oferim:
- Salariu plătit pe deplin în perioada de training;
- Mediu de lucru plăcut;
- Angajare de lungă durată, ce include întregul pachet social;
- Oportunități excelente de promovare și creștere profesională;
- Salariu competitiv și atractiv, plătit la timp;
- Model transparent de majorare a salariilor;
- Bonusuri adăugate la salariu;
- Avem birouri în Chișinău și Bălți, mod de lucru hybrid.
Video cu echipa noastră puteți vedea pe: https://youtu.be/V2AuugMWmsQDacă eşti interesat, trimite CV-ul tău în limba română, rusă sau engleză, la adresa de email: talent@pedersenandpartners.com, la subiect: Centrul de Suport Global.
Nu este nevoie să ne suni pentru a confirma primirea CV-ului tău, deoarece doar candidații selectați vor fi contactați. Interviurile vor avea loc la telefon și online.