Specialiști la Centrul de Suport Global Chișinău / Bălți

Pedersen & Partners

Ești în căutare de o nouă și remarcabilă experiență profesională?

Compania Pedersen & Partners se extinde constant pe plan global. Prin urmare, echipa noastră din Centrul de Support Global se mărește în continuu și astfel, suntem în căutare de colegi noi. 

Aplică dacă:
  • Comunici fluent în engleză, în scris și verbal;
  • Ai abilități excelente de comunicare și socializare;
  • Ai cunoștințe de bază de lucru la calculator;
  • Experiența de munca NU este necesară.
Program de lucru:
  • Full-time: 8:00-17:00, de luni până vineri
Responsabilități de serviciu:
  • Lucrul cu bazele date ale companiei;
  • Căutarea și obținera informației prin internet și la telefon;
  • Întocmirea de rapoarte și documente ce țin de activitatea companiei.

Noi NU suntem un Call-Centru: nu primim apeluri de la clienți, nu facem vânzări, nu oferim serviciu de suport direct pentru clienți!

Noi îți oferim:
  • Salariu plătit pe deplin în perioada de training;
  • Mediu de lucru plăcut;
  • Angajare de lungă durată, ce include întregul pachet social;
  • Oportunități excelente de promovare și creștere profesională;
  • Salariu competitiv și atractiv, plătit la timp;
  • Model transparent de majorare a salariilor;
  • Bonusuri adăugate la salariu;
  • Avem birouri în Chișinău și Bălți, mod de lucru hybrid.
Video cu echipa noastră puteți vedea pe: https://youtu.be/V2AuugMWmsQ
Dacă eşti interesat, trimite CV-ul tău în limba română, rusă sau engleză, la adresa de email: talent@pedersenandpartners.com, la subiect: Centrul de Suport Global.
 
Nu este nevoie să ne suni pentru a confirma primirea CV-ului tău, deoarece doar candidații selectați vor fi contactați. Interviurile vor avea loc la telefon și online.

E-mail:
talent@pedersenandpartners.com

Pedersen & Partners
Адрес
Кишинев
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
Гибрид (Дом/Офис)