Responsabilități:
- Executarea operațiunilor de încasare, eliberare, păstrare și evidență a numerarului;
- Eliberarea transferurilor internaționale prin sistemele de remiteri de bani;
- Încasarea plăților pentru utilități și alte servicii;
- Promovarea produselor necreditare;
- Gestionarea procesului de primire și eliberare a cardurilor și a plicurilor cu PIN.
Cerințe:
- Studii medii finalizate sau studii superioare în curs/finalizate;
- Capacitate analitică și abilități de lucru cu cifre;
- Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă;
- Atitudine orientată spre client și spre servicii de calitate.
Beneficii:
- Mediu de lucru profesionist și bine organizat;
- Salariu constant cu o componentă variabilă;
- Tichete de masă, abonamente la transport public, asigurare medicală privată sau abonament la sală de sport;
- Programul de lucru: Luni - Vineri 8:30-17:30 sau 9:00-18:00;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Traininguri și sesiuni de instruire incluse.
Trimite acum CV-ul tău la tv90@search4staff.com pentru întrebări suplimentare poţi apela la numărul: 060422844.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu!