Responsabilitățile postului:
- elaborarea planurilor de dezvoltare a grupelor de produse
- gestionarea sortimentului în cadrul grupelor de produse, optimizarea matricei de sortiment în baza ciclului de viață al produsului, obiectivelor strategice ale companiei;
- evaluarea competitivității produselor pe piață și elaborarea măsurilor în vederea creșterii acesteia;
- analiza oportunităților de piață, elaborarea măsurilor și inițierea activității de lansare a produselor noi.
Cerințe față de candidat:
- studii superioare (tehnice, economice, de marketing);
- este binevenită experiența în poziția de brand manager, specialist în marketing, manager de produs, manager categorie de produse.
Competențe și aptitudini:
- cunoștințe de bază în domeniul marketingului;
- capacitatea de a colecta informație, sintetiza și formula concluzii;
- cunoștințe de operare PC (buna cunoaștere a programului Excel, cunoștințe de utilizare a programelor 1C și Power Point).
Oferim:
- Loc de muncă într-o companie stabilă;
- Salariu motivant;
- Instruire la locul de muncă;
- Mese gratuite;
- Program de lucru: 8:30-17:30 (de luni pînă vineri);
- Angajare oficială în cîmpul muncii și întregul pachet sociale prevăzut de lege;
- Oportunități de carieră și dezvoltare profesională.
Dacă sunteți persoana potrivită pentru acest job, vă rugăm, să expediați CV-ul la e-mail.