Responsabilitățile de bază:
- Elaborarea, implementarea strategie și pâlniei de promovare complexe de digital marketing în segmentul B2B;
- Planificarea, implementarea și optimizarea campaniilor de promovare meta e-commerce;
- Administrarea și implementarea conversiilor api;
- Efectuarea campaniilor de promovare e-commerce google în rețeaua de căutare, display, youtube, maximă performanță (locații), remarketing dinamic;
- Promovarea seo interior, exterior și tehnic, cunoaștere search console;
- Dezvoltarea și administrarea tehnică a site-ului și hostingului;
- Administrarea și ajustarea analiticii avansate(enhanced) și e-commerce;
- Crearea și efectuarea campaniilor de expediere email, sms;
- Administrarea și activitatea cu google my business la nivel avansat;
- Administrarea bitrix24, jivo, google cloud, tag manager web & server, google merchant, ga4, graph api explorer, sender;
- Crearea bugetelor lunare, rapoartelor săptămânale și a prognozelor de promovare online.
Cerințe față de candidat:
- Experiență în e-commerce și remarketing dinamic pe meta, google ads;
- Cunoașterea și experiență avansată în instrumentele api graph, business manager, ads manager, event manager, bitrix24, jivo, google cloud, google tag manager web & server, graph api explorer, sender, google web design, google merchant, youtube & instagram business;
- Cunoașterea și experiență în instrumente de analiză pixel & conversion api, ga4;
- Cunoașterea seo interioară, exterioră și tehnică nivel mediu;
- Abilități analitice și creative în vederea stabilirii strategiei de promovare;
- Cunoaștere avansată a google my business;
- Abilități de monitorizare, procesare a datelor analitice și indicatorilor de performanță;
- Experiență în crearea strategiilor de promovare pe canale de promovare online orientată spre marketing de vânzări offline și online;
- Cunoașterea limbii române, ruse la nivel conversațional și engleză începător.