Dacă te consideri o persoană dinamică și sociabilă, ai un spirit de echipă și dorința de realizări mari in cadrul unei companii de succes, vrei să faci vânzări active, atunci aşteptăm CV-ul tău!
Responsabilităţi:
- Studierea pieţei de profil;
- Identificarea şi contactarea potenţialilor clienţi;
- Cunoaşterea şi vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă (limba engleză constituie un avantaj);
- Interacţiunea directă cu clientul în vederea identificării celei mai bune oferte de închiriere a imobilului;
- Consultaţii juridice şi asistenţa clienţilor la birou, notar, etc.
Cerinţe:
- Studii superioare (constituie avantaj);
- Experienţă în vânzări (constituie avantaj);
- Orientare către client şi necesităţile acestuia;
- Abilităţi de comunicare profesională şi negociere cu clienţii;
- Automobil şi permis de conducere categoria B (constituie avantaj);
Condiții:
- Salariu motivant în funcţie de rezultate;
- Telefon de serviciu;
- Training-uri de specialitate;
- Oficiu confortabil în centrul capitalei;
- Instruire si formare continuă;
- Colectiv tănăr, prietenos și amabil într-o companie ce se dezvoltă dinamic.
https://accesimobil.md/posturi-vacante
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul (însoţit în mod obligatoriu de o fotografie) la adresa electronică: hr@accesimobil.md cu specificarea postului pentru care aplică sau poți suna direct pe numarul de contact: +373 78 888 450.