Responsabilităţi:
- primirea combustibilului, a mărfurilor în market, și cafenea, în conformitate cu procedurile interne ale Companiei;
- controlul și inventarierea stocurilor de combustibil și a bunurilor la stație;
- asigurarea bunei funcţionări a staţiei din punct de vedere tehnic;
- verificarea şi menţinerea stării de curăţenie, conform standardelor impuse de către Companie;
- asigurarea nivelului înalt al serviciilor prestate către clienţi;
- participarea, la necesitate, la deservirea clienţilor (alimentarea de la pompe a unităţilor de transport);
- gestionarea activității marketului și a cafenelei;
- organizarea și conducearea activității personalului aflat în subordine;
- pregătirea și prezentarea zilnică a rapoartelor interne privind activitatea stației;
- elaborarea strategiilor de atragere a clienților noi.
Cerinţe față de candidat:
- studii superioare (tehnice/economice/administrare afaceri);
- abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office);
- posedarea limbilor română şi rusă;
- cunoașterea bazelor contabilității primare, constituie un avantaj;
- competenţe personale organizatorice și de gestionare a echipei, precum și abilități de soluţionare a conflictelor;
- experienţă de muncă în domeniul vînzărilor şi a deservirii clienţilor, constituie un avantaj.
Compania oferă:
- incadrarea în muncă conform legislației în vigoare cu pachet social complet;
- orar de muncă: luni-vineri - 08:00 - 17:00;
- achitarea convorbirilor telefonice.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: hr@bemol.md, indicînd postul solicitat.
Toate persoanele selectate vor fi contactate.