Cerințe:
- Studii superioare sau medii (avantaj studii in domeniul electro-tehnic);
- Experiență la un post similar minim 1 an;
- Persoană responsabilă, punctuală cu calităţi de lider;
- Bune abilităţi de comunicare şi analiză ;
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
Responsabilități:
- Organizarea si conducerea activităţii Service Center Bosch;
- Analiza reclamaţiilor clienţilor şi soluţionarea acestora;
- Comunicarea cu clienții;
- Monitorizarea bunei implimentări a proceselor din Service Centru;
De ce să te alături companiei VOLTA?
- Vei avea parte de angajare oficială într-un oficiu confortabil şi modern
- Vei primi un salariu motivant şi întreg pachetul social
- Vei avea posibilitatea de a participa la diverse cursuri de dezvoltare
- Vei fi înconjurat de colegi pozitivi şi cu pasiune de muncă
- Beneficiezi de un bon de masă la una din cele mai gustoase cafenele din oraş.
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul cu anexarea pozei la:
e-mail: hr@volta.md
tel/fax: 079996399
Vă dorim o carieră de Succes!