Anuntam pozitie vacantă de Șef Direcție Produse T24 care va contribui la dezvoltarea produselor și serviciilor bancare în sistemul bancar de bază T24 precum și la etapele de upgrade a sistemului.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Vei gestiona și supraveghea etapa de dezvoltare / implementare a produselor și serviciilor în sistemul T24 și vei avea contribuție directă împreună cu echipa Produse T24 la etapele de upgrade ale platformei T24, de la analiza nevoilor interne, până la adaptare sistemului T24 la necesitățile operaționale și de business ale băncii;
- Vei gestiona etapele de ajustare ale proceselor back-office din cadrul T24, contribuind la elaborarea soluțiilor soft pentru reducerea timpului de procesare pentru operațiuni esențiale, cum ar fi reconcilierea automată și fluxurile de aprobare pentru produse complexe;
- Vei coordona procesele de migrare a datelor din sistemele vechi în T24, cu focus pe minimizarea riscurilor și pe asigurarea integrității datelor. Vei colabora cu echipele de IT și Data Management pentru a garanta migrarea eficientă;
- Te vei asigura că soluțiile T24 respectă reglementările de securitate cibernetică și de conformitate bancară, prin integrarea soluțiilor anti-fraudă și monitorizarea tranzacțiilor în timp real;
- Vei organiza procese de testare în medii pentru a evalua performanțele noilor funcționalități T24, asigurând rularea fără erori în mediul de producție și minimizarea riscurilor operaționale;
- Vei colabora cu echipele de front-end pentru integrarea T24 cu soluții mobile și internet banking, având grijă ca fluxurile de date să fie optimizate pentru o experiență de utilizator fluidă;
- Vei urmări și implementa îmbunătățiri pentru a respecta SLA-urile legate de timp de răspuns și optime pentru produsele critice integrate cu T24.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Experiență de minim 5 ani în utilizarea și configurarea soluțiilor T24 (Soluție soft a companiei Temenos) pentru produse bancare complexe;
- Cunoștințe tehnice aprofundate de T24 și capacitatea de a le adapta la cerințele businessului;
- Cunoștințe temeinice în domeniul produselor și serviciilor oferite de bancă;
- Experiență în gestionarea migrărilor de date și integrarea sistemelor interne și din afara băncii cu sistemul T24;
- Abilități avansate de rezolvare a problemelor tehnice și de gestionare a incidentelor;
- Capacitatea de a coordona echipe tehnice și operaționale pentru implementări de anvergură;
- Cunoașterea limbilor română şi engleza la nivel avansat, limba rusă nivel intermediar.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Flexibilitate de a lucra hibrid;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuilding-uri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
Îți mulțumim pentru interes!
Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!