Căutăm un lider dinamic, pasionat, experimentat și inovator pentru a ocupa poziția de Șef Departament Promovarea Produselor Farmaceutice. Vei avea ocazia să coordonezi strategii de marketing și să dezvolți campanii creative care să evidențieze produsele noastre, având un impact semnificativ asupra pieții. Dacă ai o viziune strategică, abilități excelente de comunicare și dorința de a conduce echipe spre succes, vrem să te cunoaștem!
Iată cum să știi dacă e jobul potrivit pentru tine:
- Ai studii superioare în domeniul farmaceutic, marketing sau un domeniu similar.
- Ai experiență de minimum 5 ani în promovarea produselor farmaceutice, cu minimum 2 ani în poziții de conducere.
- Ai cunoștințe solide despre reglementările din domeniul farmaceutic.
- Ai abilități excelente de leadership, comunicare și negociere.
- Esti orientat către rezultate și ai abilități analitice puternice.
- Cunoști limbile romana, rusă și engleză în egală măsură.
Ce responsabilități vei avea ca parte a echipei noastre?
- Elaborarea și implementarea strategiilor de promovare a produselor farmaceutice;
- Coordonarea echipelor de promovarea pentru a atinge obiectivele de vânzare;
- Analiza pieței și a concurenței pentru a identifica oportunități de creștere și dezvoltare;
- Monitorizarea performanței echipei și dezvoltarea abilităților membrilor acesteia;
- Organizarea de training-uri pentru echipa de promovare;
- Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura alinierea obiectivelor;
- Colectarea și analiza informațiilor privind piața regională și elaborarea, în baza rezultatelor, a strategiei de vînzare și promovare a produselor pentru reprezentanți medicali și agenți;
- Întocmirea rapoartelor și a formularelor solicitate de administrație.
Ce beneficii ai dacă lucrezi cu noi?
- Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță.
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
- Mediu de lucru dinamic și colaborativ.
- Participarea la cnferințe și evenimente din industria pharma.
- Evenimente de team-building cu echipele de promovare.
- Instrumente de lucru necesare (automobil, calculator).
- Lunch card cu tichete de masa.
- Reducere la produsele comercializate de către organizație (medicamente și dermatocosmetică).
- Staff-ul managerial este mereu deschis să ofere suport și să răspundă la întrebările angajaților.
- Comunicare internă este transparentă...
Dacă ești gata să îți aduci contribuția într-o companie de top în industria farmaceutică și să îți pui în valoare abilitățile de lider, te invităm să ne trimiți CV-ul cu o poza pe adresa de email alina.cebanu@dita.md cu specificarea postului pentru care candidați.
Toate informațiile vor fi tratate cu confidentialitate și în conformitate cu politica noastra de protecție a datelor cu caracter personal.
Asteptam cu nerabdare sa ne cunoastem și sa descoperim cum putem colabora!