Obiectivul postului:
- Asigură asistenţă utilizatorilor sistemului informaţional și aplicaţiilor soft ale Băncii;
- Monitorizarea (testare, implementare,etc.) îndeplinirii sarcinilor
- tehnice formulate de business;
- Monitorizarea solicitărilor înregistrate pe ServiceDesk.
Efectuează întreţinerea şi monitorizarea aplicaţiilor software precum sunt:
- Sistemul Automatizat Bancar (SAB)
- Sistemul Automatizat de Plăţi Interbancare (SAPI)
- Sistemele de Plăţi Rapide acceptate de bancă
- Biroul Istoriilor de Credit
- Sistemele Automatizate de Deservire la Distanţă (SADD) a clienţilor băncii
- Sistemul 1C
- UADM - Acordare acces utilizatorilor SAB la informaţia necesară
Banca oferă:
- Loc de muncă stabil;
- Pachet social, inclusiv tichete de masă;
- Salariu competitiv;
- Dezvoltare profesională și oportunități de dezvoltare a carierei.