Dacă îți place să comunici și vorbești fluent româna, dacă ești în căutarea unui job atunci, vino la noi!
Cerințe:
- Abilități de comunicare bine dezvoltate;
- Capacitate de concentrare și atenție;
- Bune cunoștințe de operare PC (cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office);
- Capacitate de lucru în echipă.
Responsabilități:
- Prelucrarea apelurilor telefonice;
- Oferirea suportului informațional necesar clienților noștri;
- Colaborare cu Coordonatorul de proiect pentru o mai bună viziune a lucrurilor și procesare a datelor;
- Întroducerea informației în baza de date.
Oferim:
- Lucru într-o companie în plină dezvoltare;
- Un birou confortabil;
- Pachet social deplin;
- Regim de lucru: luni-vineri, 9:00-18:00.
Menționează în subiectul mesajului "Operator suport clienți".
E-mail: taxreturn.hr@gmail.com.
La interviu vor fi chemați doar candidații selectați.