Responsabilitățile postului:
- recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
- oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
- verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
- soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
- participarea la testarea noilor funcționalități;
- pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.
Cerințe:
- cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
- abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
- calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.
Oferim:
- oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
- posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
- program de lucru full time;
- angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
- salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră).