Misiunea postului
- Deservirea clienților Băncii și promovarea continuă a serviciilor și produselor bancare.
Principalele atribuții:
- Efectuarea operațiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienții băncii;
- Efectuarea operațiunilor de schimb valutar;
- Efectuarea transferurilor bănești internaționale;
- Gestionarea conturilor bancare;
- Verificarea rapoartelor privind tranzacțiile zilnice efectuate.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic;
- Experiență în domeniul bancar va constitui un avantaj;
- Cunoașterea fluentă a limbii române și rusă.
- Orientarea spre client, rezultat și calitate;
- Responsabilitate, atenție la detalii;
- Rezistență la stres și operativitate în lucru.
Beneficiile oferite de către bancă:
- Salariu competitiv;
- Formări şi team building-uri;
- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
- Oportunități de dezvoltare profesională şi perspective de creștere în carieră.
- Angajare oficială și pachet social avantajos;
- Oportunitatea de a beneficia de credite preferențiale;
- Sistem de bonusare pentru performanțe remarcabile.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate!