Suntem în căutarea unui Operator introducere și validare date, care să lucreze full time în oficiul companiei amplasat pe str. Uzinelor 2.
Cerințe:
- Studii superioare (în domeniul contabilității ar constitui un avantaj);
- Cunoașterea PC-lui, Pachet MS Office (programa 1C ar constitui un avantaj);
- Experiența într-un post similar este binevenită, sunt acceptați și candidații fără experiență, dar dornici și capabili de a învăța.
Responsabilități:
- Emiterea de facturi în baza contractelor;
- Verificarea registrelor;
- Conlucrarea cu caseria.
Calități:
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp, precizie, punctualitate, capacitate de analiză și control, responsabilitate.
Beneficii:
- Un pachet salarial motivant;
- Un mediu de lucru plăcut într-un colectiv prietenos;
- Sprijin în dezvoltarea profesională și instruire continua.
Dacă dorești să faci parte din echipa noastră, timite-ne CV cu fotografie la adresa natalia.sofron@consalcom.md cu indicația funcției pentru care optați.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.