Dacă îți place să lucrezi cu documentația, să fii atent la detalii și te regăsești în cerințele de mai jos, atunci cu siguranță poți aplică la acest job. Așteptăm CV-ul tău!
Cerințe:
- Studii medii sau superioare în domeniul financiar-contabil;
- Experiența în domeniul contabil prezintă un avantaj;
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel);
Responsabilități:
- Procesarea documentelor primare de intrări și ieșiri de marfă;
- Completarea registrului operațiunilor echipamentului de casă și de control;
- Perfectarea documentară a returului de marfă și a casărilor de marfă defectuoasă;
- Pregătirea rapoartelor lunare și prezentarea acestora în contabilitate;
- Arhivarea documentelor primare și transmiterea în arhiva centrală;
Oferim:
- Salariu atractiv și alte beneficii.
- Lucrul în apropierea domiciliului;
- Mediul de lucru interesant în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: s. Corjeuți