Operator cu limba Spaniolă

GPG Call Center & BPO Solutions

Se oferă:

  • Salariu de bază atractiv.
  • Lucru part time și full-time.
  • Ore de lucru: între 10:00 și 19:00.
  • Angajare pe termen lung, pachet social complet și posibilitatea de a vă dezvolta pe plan profesional și de a lucra cu clienți internaționali; de a căpăta experiențe noi și de a lucra într-o echipă dinamică.

Responsabilități:

  • Stabilirea contactelor cu potențialii clienți prin telefon (apelare outbound).
  • Efectuarea apelurilor telefonice, cu caracter B2B, cu scopul de a califica clienți potențiali (generare de lead-uri + vânzări)
  • Crearea și dezvoltarea unei relații de încredere cu clienții.
  • Construirea și menținerea unui sistem de vânzări; 
  • Suport și asistență la toate întrebările din partea clienților.
  • Introducerea datelor, actualizarea informației în sistemul CRM.

Despre Candidat:

  • Abilități excelente de comunicare în limba Spaniolă (fluentă scrisă și vorbită) 
  • Cunoștințe în limba Engleză sau Franceza (nivel B2-C1) reprezintă un avantaj;
  • O primă impresie excelentă și expert la crearea de relații cu clienții. 
  • Experiență în efectuarea apelurilor de vânzare reprezintă un avantaj.
  • Responsabilitate la cel mai înalt nivel, time-management și abilități de negociere.

Dacă sunteți interesat(-ă) în poziția dată, expediați CV-ul Dvs. la adresa menționată mai jos și candidații selectați vor fi invitați la interviu. Vă așteptăm cu drag!

E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com

E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com/

GPG Call Center & BPO Solutions
Адрес
Кишинев, Центр, bd. Grigore Vieru 22/1
Образование
Любое
Опыт работы
Любой
Зарплата
От 10 000 До 15 000 MDL
График работы
Гибкий график
Место работы
На территории работодателя