Responsabilități generale:
- Procesarea, emiterea și controlul facturilor;
- Efectuarea operațiunilor de casă;
- Păstrarea competentă şi veridică a evidenţei contabile;
- Deservirea clienților persoane fizice și juridice.
- Lucrul cu aparatul de casa, incasarea banilor.
Cerințe:
- Buna utilizare a MS Office, Excel, 1C (de preferință);
- Experiență în domeniul casierie si contabilitate de la 1 an.
De ce să te alături companiei VOLTA?
- Vei avea parte de angajare oficială într-un oficiu confortabil şi modern.
- Vei primi un salariu motivant şi întreg pachetul social.
- Vei avea posibilitatea de a participa la diverse cursuri de dezvoltare.
- Vei fi înconjurat de colegi pozitivi şi cu pasiune de muncă.
- Beneficiezi de un bon de masă la una din cele mai gustoase cafenele din oraş.
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul la:
E-MAIL: hr@volta.md
INFORMAŢII: 079 996 399
VĂ DORIM O CARIERĂ DE SUCCES!