Responsabilități:
- Să răspundă la apelurile telefonice recepționate de la clienții în corespundere cu standardele stabilite;
- Să ofere clienților toate informațiile corecte și actuale, precum și schimbările în produse, servicii și proceduri;
- Să gestioneze situațiile dificile, care nu pot fi soluționate în cadrul conversației cu clientul, în colaborare cu alte subdiviziuni;
- Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
- Va completa statistici zilnice exacte referitoare la numărul și tipul apelurilor, plîngerilor și sugestiilor clienților;
- Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;
- Va manifesta profesionalism, responsabilitate și orientare către client.
Cerințe:
- Abilități bune de comunicare;
- Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
- Experiența în call centru (ar prezenta un avantaj);
Compania oferă:
- Grafic de muncă flexibil (8 ore între 6.00-24.00);
- Posibilitatea de a lucra din oficiu\acasă (în cazul dat se oferă echipamentele necesare)
- În cazul lucrului de acasă se oferă echipamentele necesare;
- Tichete de masă;
- Salariu fix + bonus;
- Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.
Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560.