Operator Call Centru

HR-Consulting

Responsabilități:

  • Să răspundă la apelurile telefonice recepționate de la clienții  în corespundere cu standardele stabilite;
  • Să ofere clienților toate informațiile corecte și actuale, precum și schimbările în produse, servicii și proceduri;
  • Să gestioneze situațiile dificile, care nu pot fi soluționate în cadrul conversației cu clientul, în colaborare cu alte subdiviziuni;
  • Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
  • Va completa statistici zilnice exacte referitoare la numărul și tipul apelurilor, plîngerilor și sugestiilor clienților;
  • Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;
  • Va manifesta profesionalism, responsabilitate și orientare către client.

Cerințe:

  • Abilități bune de comunicare;
  • Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
  • Experiența în call centru  (ar prezenta un avantaj);

Compania oferă:

  • Grafic de muncă flexibil (8 ore între 6.00-24.00);
  • Posibilitatea de a lucra din oficiu\acasă (în cazul dat se oferă echipamentele necesare)
  • În cazul lucrului de acasă se oferă echipamentele necesare;
  • Tichete de masă;
  • Salariu fix + bonus;
  • Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.

Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560.

E-mail: nn30@search4staff.com
Telefon: 068503560

HR-Consulting
Адрес
Бельцы
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Гибкий график
Место работы
Удалённо
Телефон