Obiectivul/ scopul postului:
Gestiunea relaţiilor clientelei cu Banca în identificarea problemelor şi găsirea soluțiilor corespunzătoare în lucru cu produsele şi serviciile bancare destinate persoanelor fizice și juridice: produse ce ţin de card, credite, depozite şi serviciile conexe, SADD (doar persoane fizice) - internet banking, mobile banking, etc. Preluarea apelurilor telefonice de la clienţi Băncii pentru identificarea şi soluţionarea problemelor apărute conform procedurilor Băncii. Consultarea clienților noi cu privire la produse și serviciile Băncii.
- Studii superioare complete / incomplete in domeniul financiar-economic;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbilor străine (rusă, engleză);
- Vechime minimă de specialitate în domeniul financiar-bancar: 1 ani (o facilitate);
- Abilitate şi claritate în exprimarea ideilor;
- Abilitate în planificarea şi organizarea activităţii proprii, identificarea oportunităţilor de dezvoltare, promovarea ideilor novatoare;
- Abilitatea de a învăța rapid (și anume cunoştinţe specifice despre activitatea cu carduri de plată (aplicaţiile Băncii, Centrului de procesare, alte aplicații utilizate de Bancă), reglementările normative în domeniul bancar şi cele specifice sferei proprii de activitate, reglementările legislative în domeniile privind protecţia civilă, protecţia datelor cu caracter personal, protecția securitatea şi sănătatea muncii;
- Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
- Capacităţi analitice şi de previziune;
- Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;
- Abilităţi de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;
Banca oferă:
- Acordarea suportului la integrarea în funcție;
- Tichete de masă;
- Program de muncă 24/24, conform programului intern
- Salariu competitiv.
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV prin e-mail: secretary@comertbank.md
Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 -839-783, 022 839-749.