Sebo Credit SRL

Operator Call Center

Premium
Sebo Credit SRL
Не указана
На территории работодателя
Можно без опыта
Полный день

Responsabilități:

  • Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
  • Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
  • Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
  • Alte responsabilități legate de deservirea clienților.

Cerințe:

  • Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;
  • Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;
  • Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
  • Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
  • Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).

Aptitudini:

  • Abilități înalte de comunicare persuasivă;
  • Abilități interpersonale;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
  • Flexibilitate.

De ce SEBO?

  • Salariu atractiv și beneficii motivante;
  • Grafic flexibil;
  • Angajare oficială;
  • Bonusuri de performanță;
  • Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
  • Traininguri și dezvoltare profesională.

Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md  cu mențiunea ”Operator Call Center” sau sună la 060500045 pentru detalii.
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera 

E-mail: hr@sebo.md
060500045

Sebo Credit SRL
Адрес
Кишинев, Центр, str. Albisoara, 42
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон

Видео

Sebo Credit SRL в соцсетях
Эта вакансия на карте