Cerinte:
- Studii medii sau superioare în domeniul financiar-contabil;
- Experiența în domeniul contabil prezintă un avantaj;
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel).
Responsabilități:
- Procesarea documentelor primare de intrări și ieșiri de marfă;
- Completarea registrului operațiunilor echipamentului de casă și de control;
- Perfectarea documentară a returului de marfă și a casărilor de marfă defectuoasă;
- Pregătirea rapoartelor lunare și prezentarea acestora în contabilitate;
- Arhivarea documentelor primare și transmiterea în arhiva centrală.
Oferim:
- Salariu atractiv și alte beneficii;
- Mediul de lucru interesant în care vă veți dezvolta atât profesional cât și personal;
- Grafic de lucru: Luni-Vineri 08:00 -17:00, Sâmbătă 08:00-14:00.
- - - - - - -
Мы предлагаем:
- официальное трудоустройство;
- социальный пакет;
- график работы: 5 дней в неделю, с 8:00 до 17:00 субботы с 8.00 до 14.00 (по графику);
- зп 9000-11000 лей.
Требования:
- образование: неполное высшее или высшее (экономическое);
- опыт работы на оптовыз базах;
- знание 1 С обязательно;
- опыт работы в сетях.
Обязанности:
Отправляйте резюме на адрес электронной почты: cadre@dalmors-grup.md.
Кишинев, ул. Заводская 11А