Principalele sarcini de muncă:
- Identificarea și atragerea clienților noi;
- Prezentarea și promovarea directă a produselor companiei;
- Administrarea și dezvoltarea portofoliului personal de clienți;
- Menținerea relațiilor de colaborare profesională cu clienții existenți, oferind abordare individuală;
- Întocmirea dosarelor de credit.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare finisate/în curs de finisare (preferabil în domeniul financiar sau economic);
- Experiență în domeniul creditării ar prezenta un avantaj;
- Abilitati excelente de calcul, comunicare, convingere și negociere;
- Responsabilitate, organizare, orientare spre nevoile clientului și ambiție pentru atingerea scopurilor înalte;
- Vorbire fluentă în limbile română și rusă;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (MS Word, MS Excel, Outlook, Internet, etc.);
- Permis de conducere - categoria B.
Beneficiile tale:
- Tichete de masă;
- Bonus de performanță lunar;
- Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
- Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
- Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
- Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
- Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
- Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
- Mediu de lucru profesionist și prietenos;
- Program de lucru de luni până vineri, în baza orarului 08:00-17:00.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de e-mail: hr@mikrokapital.md.
Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care corespund cerințelor sus-enumerate.