Ofițer antifraudă

BC Energbank SA

Suntem în căutarea unui Ofițer antifraudă pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și serviciilor noastre bancare. Rolul principal al Ofițerului antifraudă este dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor anti-fraudă.

Principalele atribuții:

  • Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor antifraudă;
  • Asigurarea măsurilor necesare prevenirii, identificării, evaluării și raportării fraudelor interne si externe;
  • Investigarea cazurilor de fraudă sau suspiciuni de fraudă, identificate sau raportate de către clienții interni și externi;
  • Dezvoltarea schemelor de fraudă, cu scopul prevenirii acesteia;
  • Monitorizarea și analiza tranzacțiilor financiare pentru a detecta activități suspecte și potențiale fraude;
  • Oferirea de suport și instruire angajaților băncii în vederea identificării și raportării activităților frauduloase;
  • Realizarea rapoartelor periodice privind activitatea antifraudă și prezentarea acestora conducerii;
  • Colaborarea cu echipele de securitate, IT și conformitate pentru a asigura un mediu sigur și conform cu reglementările în vigoare;
  • Participarea în cadrul procesului anual de evaluare a riscurilor.

Beneficii:

  • Autonomie în luarea deciziilor;
  • Angajare oficială și pachet social avantajos;
  • Acces la cursuri gratuite de dezvoltare personală;
  • Oportunitatea de a beneficia de credite preferențiale;
  • Sistem de bonusare pentru performanțe remarcabile;
  • Consolă de jocuri PlayStation pentru momente de relaxare;
  • Cafea și ceai disponibile în birouri.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniu economic, juridic;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul prevenirii și investigării fraudei, preferabil în sectorul financiar-bancar;
  • Cunoștințe solide despre reglementările și standardele în vigoare privind prevenirea și combaterea fraudei;
  • Abilități excelente de analiză și atenție la detalii;
  • Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
  • Perseverență, rezistență la efort și stres;
  • Conduită morală și profesională;
  • Spirit de inițiativă și dezvoltare profesională continuă;
  • Cunoașterea la nivel de utilizator avansat a sistemului operațional Microsoft Windows și a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Limba engleză va constitui un avantaj.

Dacă ai experiența și abilitățile necesare și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de e-mail: hr@office.energbank.com.

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate!

E-mail: hr@office.energbank.com

BC Energbank SA
Адрес
Кишинев
Образование
Университет, институт
Опыт работы
От 3 лет
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя