Cerințe de calificare:
- Experiență de cel puțin 2 ani în domeniul AML, conformitate sau audit intern, de preferință într-o organizație financiară sau instituție de credit nebancară.
- Cunoașterea cadrului de reglementare AML;
- Abilități analitice și planificare;
- Atenție ridicată la detalii;
- Abilități excelente de comunicare;
- Orientare spre procese și rezultat;
- Capacitate de a lucra individual și în echipă;
- Cunoașterea a limbii engleze va constiui un avantaj;
- Utilizarea aplicațiilor MS Office la nivel avansat.
Responsabilități:
- Monitorizarea tranzacțiilor clienților în vederea depistării tranzacțiilor suspecte;
- Examinarea avertizărilor generate de sistemele informatice de monitorizare;
- Analiza clienților noi și existenți, și oferirea suportului sucursalelor și organizației în vederea implementării principiilor KYC (Know-Your-Customer);
- Perfectarea, analiza și transmiterea către organele competente a rapoartelor privind activitățile și tranzacțiile suspecte;
- Implementarea politicilor AML: dezvoltarea, implementarea și revizuirea regulată a politicilor, procedurilor și programelor de conformitate AML în organizație;
- Instruirea angajaților organizației în vederea identificării și raportării posibilelor activități suspecte și menținerea conștientizării privind cerințele legale și interne;
- Asigurarea suportului informațional angajaților companiei în înţelegerea şi implementarea prevederilor actelor externe şi interne privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanțării terorismului;
- Cooperarea cu auditorii și alte echipe de control intern pentru a asigura conformitatea proceselor și identificarea zonelor care necesită îmbunătățiri;
- Administrarea solicitărilor de informații de la autorități de supraveghere și control privind activitatea de prevenire și combatere a spălării banilor și finanțării terorismului, precum și de la instituțiile partenere ale companiei, inclusiv completarea chestionarelor cu tematica AML, întocmirea Rapoartelor în domeniul AML prevăzute de legislație și prezentarea acestora organelor abilitate;
- Asigurarea suportului Comitetului de Conducere.
Beneficii oferite:
- Salariu fix + bonusuri + tichete de masă;
- Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
- Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
- Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
- Program de lucru stabil, de luni până vineri, în baza orarului 09:00-18:00;
- Ceai, cafea și un mediu de lucru sănătos.