Office Manager

Inteligent Auto SRL

Dacă ai abilități în: 

  • Crearea și menținerea unui mediu de lucru plăcut, asigurând eficiența organizațională în companie;
  • Organizarea și coordonarea atribuțiilor de administrare și procedurile de birou;
  • Păstrarea la un nivel ridicat de profesionalism relațiile cu clienții;
  • Pregătirea ofertelor comerciale și a contractelor;
  • Organizarea angajamentelor de ordin logistic pentru ședințe și întîlniri;
  • Procesarea cererilor primite de la clienți și partneri.

Pentru prima etapă e deajuns dacă:

  • Deții abilități excelente de comunicare interpersonală și organizare a spațiului de lucru; 
  • Cunoști sistemul de operare PC și a pachetului MS Office; 
  • Poți organiza managementul timpului și lucrul cu documentele; 
  • Ești cu spirit organizatoric, abilităṭi de planificare şi organizare; 
  • Ești cu spirit de echipă și dorești să faci parte dintr-o echipă de succes!

Care sunt benefiiciile angajaților

  • Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică; 
  • Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă; 
  • Salariu competitiv + KPI care îți răsplătește performanța + pachet atractiv de beneficii;
  • Mediu de lucru îndrăzneț și un sistem de management contemporan; 
  • Colegi responsabili, atrăgători și motivați.

Apreciem specialiștii TOP de asta rugăm să expediați CV- ul perfectat cu indicarea postului pentru care aplici (+ poză).

E-mail: contabilitate.resource@yahoo.com

Inteligent Auto SRL
Адрес
Кишинев
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя